tiistai 7. elokuuta 2012

6.8. PENTUTAPAAMINEN


Minä olen odottanut koko kesän eilistä päivää ja vihdoin se tuli :)
Meillä oli pentutapaaminen missä oli kaikki muut paikalla paitsi Albert omistajineen, jotka ei ikävä kyllä päässeet tulemaan.

Päivä alkoi klo 10 agilitykentällä. Saija oli meillä kouluttajana.
Remo on ollut vasta pari kertaa agilityn pentukurssilla.
Ricon kanssa on itsenäisesti treenailtu lähinnä esiteitä ja
Usva ja Ninja on sitten treenannut paljon enemmän.

Mikä tärkeintä kaikilla koirilla ja ohjaajilla oli kivaa ja kukin sai tasonsa mukaista koulutusta :D Mieletön kiitos Saijalle mahtavasta aamupäivästä!

Sen jälkeen tultiin meille syömään ja vain oleilemaan. Koko päivän oli aurinkoinen ilma ja oltiin ulkona, missä koirat saivat touhuta ihan vapaasti. Kaikki tuli todella hyvin toimeen keskenään, yhtään rähinää ei tullut. 

Minä olen niin onnellinen että olen saanut kaikille pennuille niin ihanat omistajat. En voisi parempia toivoa :) 

Vaikka pennut eivät ole todellakaan helpoimmasta päästä, jaksaa kaikki tehdä ja harrastaa kakaroiden kanssa ja eiköhän näistä kaikista kasva ihan mallikkaita aikuisia ja hyviä harrastuskoiria.

Ja minusta kaikki pennut on kyllä maailman ihanimpia, suloisimpia ja kauneimpia mitä koskaan olen nähnyt ;D Eikä haittaa että voin olla vähän puolueellinen :D

Meillä oli niin kivaa yhdessä että tämä otetaan ensi vuonna uudestaan ja toivotaan että Albertkin on silloin mukana. Ja agirotuun mennään tietysti joukkueean, siinä meille tavoitetta ensi vuodelle :)

Tässä on linkki kuviin ja muutamaan videoon meidän päivästä :)


https://plus.google.com/photos/114908504074683166586/albums/5773907310525026625

https://plus.google.com/photos/114908504074683166586/albums/5773926914221184545

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti