perjantai 21. lokakuuta 2011

Elinan treenit sunnuntaina

Vitsit kun mä en muista että mulla on tämä blogi mihin voi kirjottaa tapahtumista.... joten täytyy näin jälkikäteen päivitellä tätä :(

Elinan treenit oli viime sunnutaina Lägin hallilla.
Alku oli sitä meidän normirataa, eli mä olin koko ajan myöhässä ja mun ohjaus oli tosi levotonta ja Cheena reppana joutu kysymään joka esteen jälkeen ohjeita kun en niitä ajoissa sille saanut kerrottua :(

Mutta Elinan kannustavan "puhuttelun" jälkeen saatiin pakka pysymään tosi hyvin kasassa ja tosi hyviä onnistumisia pätkissä. Mun suurin ongelma on kuulemma se että mun kädet huitoo miten sattuun radalla.... öhömm... ton mä olen kuullut ennenkin, mutta kun se on vaan niin vaikeeta muistaa ;( . Mutta se on vaan niin totta että kun ohjaus on selkeää ja rauhallista niin suorituskin tuntuu ah niin helpolta ja tuntuu että itselläkin on radalla ihan eri lailla "aikaa" kertoa koiralle mihin mennään.
Ja me saatiin jopa muutama valssikin onnistumaan.... tosin toistoja piti tehdä muutamia mut harjotushan tekee mestarin.... toivottavasti :D

Treeni oli tosi ihana, Elina on vaan niin mahtava kouluttaja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti