torstai 23. heinäkuuta 2015

Vepeä ja Rally-tokoa

Petra Skogberg otti eilen kuvia meidän vepe-treeneistä ja tässä muutama kiva tilannekuva. 
Viime päivityksen jälkeiset treenit on mennyt tosi hyvin. Vienti on jo paljon parempi.
Eilen tehtiin ekan kerran tänä kesänä veneestä hyppy, missä ei mitään ongelmaa. 
(Selän takia en ole sitä ottanut ja nyt ei tarvii ottaakaan kun meni noin hyvin)
Ja sitten me päästiin ekan kerran pelastamaan hukkuva :D
Ekalla kerralla Cheenalla meni vähän aikaa ennen kun tajus mitä sille räpiköivälle ihmiselle pitää tehdä, mutta toisella kerralla se haki hienosti. 
Tämä on kyllä tosi kiva harrastus :)


Tossa pari kuvaa viennistä ja hukkuvasta:


Viennin lähtö. 
Palkka ja vaihto leluun. 
Hengailua lelun kanssa rannassa. 
Anne ei ole vielä tarpeeksi märkä, joten ma autan :) 
Tomy hukkuu.. mä meen hakee sen.... 
Tullaan.... koeta kestää.. 
Tilanne hallinnassa, kohta ollaan rannassa... 
Hei me selvittiin... vähän mä oon pätevä :D

Käytiin me Cheenan kanssa lauantaina Rally-tokon epävirallisissa kisoissa kisaamassa AVO-luokassa. Ja ihan hyvin me taidettiin mennä kun voitettiin luokka :D
Meillähän ei ole vielä oikeutta kisata AVOssa kun on vasta yksi tulos ALOsta, mutta mä en tykkää remmistä, niin ilmotin AVOOn.
Minun oli pakko jättää rally-toko hienon alun jälkeen (alkeiskurssi ja kaksi treeniä) tauolle kun loppukeväällä oli liian paljon kaikkea. Joten me lähdettiin kisaan ihan treenaamatta.
Muut menikin ihan oikein. Mutta sivusta eteen istumista ei olla koskaan tehty ja siinä Cheena jäi tosi vinoon istumaan. Tämä oli kaksi kertaa radalla. Toisessa oli se vino ja toisessa meinas lähteä veiressä olevalle hypylle :)
Tosi kiva päivä ja kisa!
Tässä mä olen kisapaikalla.. 

Mun työkaveri kysyi että miten me kävellään... no mun piti ottaa kuva ja aika leveesti me kävellään :D
Leveä kuljetus :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti