keskiviikko 2. lokakuuta 2013

elävää kuvaa


Vähän mä olin ahkera ja sain kasattua pienen videonpätkän Promillepäivän saksalaistreenistä. Toisesta treenistä en muistanut kuvatakaan yhtään... niin mun tapasta, video on useinkin mukana ja hienosti siellä kassissa. Mä keskityin taasen siihen olennaiseen... eli höpöttämiseen :D


https://www.dropbox.com/s/cbcpxto0g5f4nw9/Elokuva_1.mp4

Alla on Saijan tekemä video Ninjan ekasta paimennuksesta.
Aivan ihana pätkä, kiitos kuvaamisesta ja videon teosta.  

Kiva kun tämä on meidän ekasta sessiosta, josta näkee kun mennään sinne lambien luokse ekaa kertaa ja aluksi me molemmat ollaan vähän hämmillään ja sitten Ninja alkaa tekee duunia vaikkei tiedäkään mitä pitäisi tehdä ja kyselee multa samalla että voitko ystävällisesti kertoa tarkemman työnkuvan...mitä näille sukille olisi tarkoitus tehdä??....
Enhän mä osannut toista mitenkään opastaa, kun en tiennyt mitä munkaan siellä olisi pitänyt tehdä...joten me hengailtiin siellä miten parhaaksi nähtiin ja kivaa ja lämminhän tuolla oli suloisten villojen seassa.

Mä hukkaan välillä villasukat jonnekin, niitä kun piti houkutella että pysyvät messissä. Sitten mä yritän välillä pysäyttää ja muuttaa Ninjan suuntaa, mutta kummasti se kiertää melkein koko ajan oikealle...
Toisessa sessiossa me vaan pyörittiin siinä keskellä ja mä pysäyttelin Ninjaa... ja mulle tuli paha olo siitä pyörimisestä... olo oli kun karusellissa konsanaan :D

Mutta hienointa tässä oli toi Ninjan käytös, ei kierrokset noussut liikaa, ei rähjännyt, ei yrittänytkään napata lammasta ja yritti tehdä töitä oman kykynsä mukaan.
Ninjakin tykkäsi kaikesta, kakasta jota söi aamupalaksi, välipalaksi ja lounaaksi ja sitten vielä piehtaroi siinä lahjakkaasti. Ja taisi ne lampaatkin ihan kivoja olla :D



http://youtu.be/lUnPjQaXFYM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti