keskiviikko 28. marraskuuta 2012

♥ HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ ♥


Xeniitin pikkuD:t

♥ Albert, Remo, Usva, Ninja ja Rico ♥ 

tänään 1 vuotta. 

Onnea ihanille lapsosille!!!



Vuosi sitten meillä oli kotona valtava jännitys ja odotus. 
Voi sitä ihmettä ja ihanuutta kun pienet mustavalkoiset syntyivät maailmaan. 

Niistä pienen pienistä palleroista kasvoi aikamoisia kauhukakaroita, jotka eivät ole päästäneet omistajiaan helpolla :), mutta nyt tuntuu että kaikista tulee ihan hienoja ja päteviä kavereita. Kiitos siitä kuuluu IHANILLE omistajille, jotka ovat jaksaneet tehdä riiviöiden kanssa töitä!

Minä olen onnellinen että kaikki pennut pääsivät niin hyviin, osaaviin ja harrastaviin koteihin. Ja mikä mahtavinta, minä olen saanut uusia ihania tuttavuuksia, joiden kuulumisia ja tapaamisia minä innolla odotan.

Tästä on hyvä jatkaa matkaa eteenpäin kohti uusia haasteita 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti