sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Eilen mahtavat aksakisat Riihimäellä :)

Ei ole tullut kirjotettua vähään aikaan kun minulla oli koulussa lopputentit ja aika meni siihen. Mutta nyt ne on onnellisesti ohi ja voin keskittyä tärkeämpään :)

Tässä vähän päivityksiä:
Meillä oli viime keskiviikkona Timon aksakoulutus ja se meni tosi hyvin ja siitä jäi tosi hyvä fiilis. Ja eilen Riihimäen kisoissa tuo ihana fiilis jatkui.
Meillä oli kolme todella hyvää rataa. Minä osasin ohjata sähläämättä ja koira meni tietysti mielettömän hyvin.
Ensimmäisellä radalla viimeinen rima tippui. Toisella radalla minä itse jäin pituuden eteen niin että koiran piti väistää ja Cheena ei pystynyt ponnistamaan kunnolla.
Mutta viimeinen rata meni sitten vihdoin täysin putkeen ja tulos oli 3 sija ja H-serti!!!!
Oli taas kiva huomata että koira menee KOVAA kun ohjaaja ei jarruta sitä :) Eli aika oli tosi kohdallaan!!! Mun huipputaitava ihan karvakorva!!!

Ja tänään oli Elinan koulutus. Kun saatiin minut rauhoittumaan ne meni tosi kivasti. Cheena oli tosi ihana ja taitava. Mua piti jonkun verran "kouluttaa", mutta kyllä mäkin taisin sitten vihdoin alkaa toimimaan hieman paremmin. Oikeasti oli tosi ihanat treenit. Aksa vaan on niin vaikeeta mutta ihanaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti